16. 02. 2024
|
Čas přípravy:  30 min
|
Počet porcí:  1

NEPEČENÝ DEZERT Z KRABICE OD MLÉKA

Ingredience

  • 120 g jahodového pudinku v prášku
  • 100 g cukru
  • 1 l plnotučného mléka Tatra
  • 12 máslových sušenek
  • jahodový džem
Na ozdobu:
  • 100 g čokolády
  • 20 ml oleje
  • strouhaný kokos


Postup

  1. Smíchejte cukr, pudink a mléko. Vše promíchejte a uvařte do husté konzistence.
  2. Odstavte z plotny a ihned zakryjte fólií – tu přitiskněte na povrch pudinku. Nechte úplně vychladnout.
  3. Mezitím vyřízněte jednu stranu prázdné krabice od mléka. Nezapomeňte nastřihnutý roh přelepit lepenkou.
  4. Sušenky potřete džemem. Jakmile je pudink vychladlý, rozmixujte ho a menší vrstvou naplňte prázdnou krabici.
  5. Zaskládejte sušenkami a přidejte zbylý pudink. Dezert nechte ztuhnout v lednici min. 2 hodiny, lépe ale přes noc.
  6. Ozdobte čokoládovou polevou a strouhaným kokosem. Nechte ještě 20 minut ztuhnout v chladu a podávejte.

TIP: Abyste dezert dostali z krabice pohodlně, stačí ji po stranách nastřihnout.


Použité produkty

Tatra mléko plnotučné 3,5% 1l

Více >

Tato webová stránka používá cookies

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Poučení o zpracování osobních údajů.

Funkční

Nutné cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.

Analytické

Statistické cookies pomáhají majitelům webových stránek, aby porozuměli, jak návštěvníci používají webové stránky. Anonymně sbírají a sdělují informace.

Marketingové

Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.